onsdag 26 juni 2013

Toppar

Jag förbereder för helgens stora kalas. Dessa små toppar är bara några av alla jag måste göra.
*

Det tar åtskilliga timmar att pyssla ihop dekoren med alla moment och jag hoppas verkligen det blir bra. Erfarenheten säger mig att det kommer bli bra trots att jag tvivlar under arbetets gång. Håller tummarna för att det är så även denna gången. När jag har mer tid ska jag lägga upp en steg för steg beskrivning på den färdiga produkten.


*Den dåliga kvaliteten på bilden beror på att jag tagit den med min iPad och dessutom zoomat. För den som inte kan teknik kan jag meddela att digital zoom är det sämsta som finns, för att det ska bli bra måste det vara optisk zoom.

3 kommentarer:

Mor sa...

Vad är detta? Ett igelkottaskinn?

Mor sa...

Nu vill vi se resultatet! Kram!

Ellie sa...

Topparna är embryon till rosor. Resultat av rosorna ni på bröllopstårtorna.

http://komofika.blogspot.se/2013/06/brollopstartor-till-k-f.html